כצפוי: מרב מיכאלי נבחרה מחדש ליו"ר מפלגת העבודה

איתי גדסי No Comments on כצפוי: מרב מיכאלי נבחרה מחדש ליו"ר מפלגת העבודה

בבחירות הפנימיות שנערכו היום השתתפו 15,070 חברי וחברות מפלגה שהם 43% מכלל בעלי ובעלות זכות ההצבעה. מיכאלי זכתה לרוב עצום של למעלה מ-80%

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היסטוריה במפלגת העבודה: מרב מיכאלי נבחרה לתפקיד יו"ר המפלגה בפעם השניה ברציפות, ברוב גדול של למעלה מ-80%.

בבחירות הפנימיות שנערכו היום השתתפו 15,070 חברי וחברות מפלגה שהם 43% מכלל בעלי ובעלות זכות ההצבעה. אחוז ההצבעה גדל בכ-35% מהבחירות לראשות המפלגה אשתקד.

היו״ר המכהנת, השרה מרב מיכאלי זכתה ב-12,429 קולות שהם 82.48%, אל מול 2,435 קולות שהם 16.16% למזכ"ל המפלגה, ערן חרמוני שהתמודד מולה.

יו״ר סיעת העבודה, ח״כ רם שפע מסר: "מברך על ניצחונה של חברתי, מרב מיכאלי. שהקימה לחיים מחדש את מפלגת העבודה, אני סומך עליה שתביא אותנו ליעד – לחזור ולהיות מפלגה מרכזית. מפלגת העבודה עשתה היום היסטוריה כשבחרה לתת אמון בהנהגה מחודש ביושבת הראש. כיור הסיעה פעלתי בדיוק כדי לעשות את זה, לייצר חיבורים ועבודה משותפת ולהוכיח שמפלגת העבודה יכולה לפעול אחרת, ביחד ובאמון הדדי. יש מפלגות שמדברות על דמוקרטיה, אנחנו גם עושים דמוקרטיה וממשיכים בדרך הזאת.

"ערן חרמוני הוא בשר מבשרה של המפלגה וזה הזמן של כולנו להתחבר ולפעול יחד, למען הצלחת המפלגה בבחירות הקרובות".

רה"מ יאיר לפיד: "מברך את שרת התחבורה, מרב מיכאלי על הבחירה ליו"ר מפלגת העבודה. נמשיך לעבוד ביחד למען אזרחי ישראל".

מזכ"ל מפלגת העבודה, עו"ד ערן חרמוני שהתמודד על תפקיד יו"ר המפלגה הגיב עם קבלת התוצאות: "אני גאה מאד במסע שעשינו. למעלה מ-2,400 מחברי המפלגה הביעו אמון במועמדותי לתפקיד יו"ר המפלגה ובחזון שלנו למפלגת העבודה רחבה, מרכזית וחברתית, מפלגת שלטון גדולה. הזרעים שזרענו במסע הזה עוד ינבטו בעתיד ויחזירו את תנועת העבודה לימיה המפוארים.

"אני שמח על מהלך דמוקרטי מרשים. חשוב לדעת ולכבד תוצאות של בחירות גם כאשר לא מנצחים, וכך בכוונתי לנהוג ולהוות דוגמה לפוליטיקה טובה יותר. ברצוני לברך את יו"ר המפלגה מרב מיכאלי על ניצחונה. אתייצב לצידה ביחד עם חבריי ונילחם יחדיו להצלחת המפלגה בבחירות. אני קורא לכל חלקי הבית להתאחד ולעבוד יחדיו – מלמעלה עד למטה.

"תודה מיוחדת למאות הפעילים וראשי המטות מכל רחבי הארץ ומכל רבדי החברה הישראלית שפעלו מכל הלב ומתוך תפיסה אידיאולוגית רחבה: אתם העוגן האמיתי של מפלגת העבודה והשותפים הכי טובים שיש. אוהב אתכם".



0 תגובות